4x większe zaangażowanie w 4 miesiące! Sprawdź jak wyprzedziliśmy konkurencję profilem Velvet Baby
Jak stworzyć angażującą, wciągającą i autentyczną relację z odbiorcami na Instagramie? Jak przełożyć insighty na mocną strategię w branży parentingowej? I w końcu jak przegonić konkurencję w niespełna 4 miesiące? Powstało nowe miejsce w sieci stworzone dla rodziców - pełne zrozumienia, porad, wartościowego contentu i niezwykłych kreacji. OX Media wdraża nową platformę komunikacji dla Velvet Baby!
2019-02-28, 10:25

Założenia współpracy oparte są o wnikliwą analizę mam w sieci i szereg ciekawych insightów. Strategia zakłada także współtworzenie contentu z influencerami. “Głębokie zrozumienie potrzeb marki, ale także naszego targetu, było podstawą strategii - to ono doprowadziło nas do insightów, które wpłynęły na każdy, najdrobniejszy element profilu - od czasu publikacji po dobranie kategorii contentowych.” - mówi Karolina Klimek - Creative Social Media Specialist OX Media.

W ciągu niespełna czterech miesięcy profil przegonił czterokrotnie pod względem ilości reakcji i komentarzy profile największych konkurentów! “Odpowiednio dobrany archetyp marki, a także zmiana Tone of Voice pozwoliły na stworzenie relacji z odbiorcami, która wciąga w interakcję, budując szerokie, długofalowe zaangażowanie.” - tłumaczy Dariusz Szpak - Creative/ Co-owner OX Media. Na tak pozytywny wynik wpłynęły jednak nie tylko dobranie interesujących treści, porad, ale także realizowane minikonkursy i proaktywna moderacja. Działania promocyjne zakładają stałą współpracę z influencerami, a także efektywne wykorzystanie performance’u i crossowanie contentu na profilach wzmacniające zasięgi Instagrama.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Szpak
CEO / Creative Director
OX Media
696 42 88 82
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.