OX Media
Co nowego w agencji niestandardów?
facebook
Zgodnie z szacunkami Business Insider do 2022 roku na influencer marketing będziemy wydawać aż 15 miliardów dolarów! ? Czy trend ten faktycznie się utrzyma? ? Czy po zeszłorocznych wpadkach marketerzy zaczną ostrożniej podchodzić do tej formy reklamy? Sprawdźcie, co sądzi o tym Dariusz Szpak ? http://bit.ly/InfluencerMrkt

Dla portalu NowyMarketing opowiada między innymi o:

? nietypowych kampaniach influencerskich, dających świetne wyniki (ponad 300 tys. wyświetleń!)
? popularności wirtualnych influencerów
? nowych touchpointach, podcastach oraz IGTV
? współpracy z mikro-, a nawet nonoinfluencerami
? i innych trendach 2020
2020-01-15, 16:16
facebook
Kampanie wykorzystujące nowe technologie, rywalizacja o odpornych na reklamę użytkowników i trendy, które będą rządzić w tym roku – swoimi przemyśleniami ? na temat social mediów w 2019 i 2020 dzielimy się dla NowyMarketing ? http://bit.ly/SocialMediaW2020

W wypowiedzi czekają na Was między innymi:

? najlepsze akcje 2019, czyli kampania zrealizowana przy użyciu monitoringu SM i wirtualne ubrania
❗ wyzwania 2020, w tym między innymi jeszcze ostrzejsza walka o uwagę, personalizacja przekazu i UX
? nowe rozwiązania technologiczne – platforma VR od Facebooka czy lepsze wykorzystanie AR
➕ i o wiele więcej!
2020-01-10, 16:16
facebook
W 2019 roku serca użytkowników skradły Insta Stories – korzysta z nich ponad 500 mln internautów. ❤ A jak będzie w aktualnym? ? O wyzwaniach czekających social mediowców w 2020, opowiada Dariusz Szpak → http://bit.ly/SMw2020

? Jakie ciekawe strategie przykuwają uwagę na Insta Stories?
? Z jakich niestandardowych formatów warto korzystać?
? Ile jeszcze możemy wycisnąć z VR i AR?
? Co wspólnego mają Big Data i słynne „mniej znaczy więcej”?
? Jakich nowych graczy powinniśmy brać pod uwagę?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w artykule ? http://bit.ly/SMw2020
2020-01-08, 16:06
facebook
Gdzie Mikołaj? ? Każdy pyta. Nie wpadł dziś na kawę,
biurko puste, status offline - to poważna sprawa. ?

Co się stało? Jakiś fakap? Czy go zjadła trema?
Dedlajn ma do gwiazdki, ale gwiazdki… nie ma! ?

Nad saniami od rana dział support się chyli:
“Nie ma śniegu - nie pojadą. ? Koniec, moi mili” ❄

Przejmujemy “Projekt Święta” - zarządził Manager.
Szybkie plany, estymacje - przecież damy radę! ?

Dowieziemy podarunki, będzie dobre ROI, ?
Zespół kryzysowy dwoi się i troi. ?

Web designer tworzy świąteczne moodboardy, ?
Grafik w pocie czoła klei storyboardy, ?

Copywriter pisze świąteczną gawędę. ?
Wszystko pod kontrolą! Święta się odbędą! ️?

Dlatego, my z tej okazji serdecznie życzymy:
opuśćcie digital i bądźcie z bliskimi. ?‍?‍?‍?

Bądźcie jak Mikołaj - z daleka od łączy, ?
przez kilka dni offline Wasz świat się nie skończy! ?

Wcinajcie pierogi, grzejcie się pod kocem, ?
wróćcie w Nowym Roku - z nową, super mocą! ?
2019-12-24, 08:08
facebook
Kampania z nieoczywistymi kanałami komunikacji i naprawdę mocnym CTA? ? A może porażka giganta przemieniona w medialny sukces??

Sprawdźcie, w podsumowaniu dla NowyMarketing, jakie strategiczne akcje 2019 roku najbardziej nas zaciekawiły ? http://bit.ly/StategiaW2020

Dowiecie się także:
? co marketing sensoryczny ma wspólnego z VR?
? jak sprytnie wpleść działania z zakresu CSR w strategię marki?
? jak radzić sobie ze wzrastającą liczbą touchpointów na przykładzie case’u Danone?
? jakie błędy marketerów punktuje Delloite w swoim raporcie?
? czy w 2020 warto wykorzystać technologię Lens?

Sprawdźcie sami ? → http://bit.ly/StategiaW2020
2019-12-20, 15:15
facebook
Ponoć obraz ? mówi więcej niż tysiąc słów. I coś w tym na pewno jest! ? Nie dziwi więc, że marketingowcy bacznie przyglądają się narzędziom visual search. My także mamy je na oku! ?

Sprawdź w naszym tekście → http://bit.ly/V-search

? Od czego i kiedy zaczęła się wizualna rewolucja?
? Co visual search oznacza dla użytkowników i firm?
? W jaki sposób poszerzy możliwości marketerów?
⚖ Dlaczego może wpłynąć na rozwój porównywarek cenowych?
? Jak wykorzystuje je Pinterest?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w wypowiedzi Dariusza Szpaka ? http://bit.ly/V-search
2019-12-12, 16:16
facebook
W OX Media trzymamy rękę na pulsie! ⏱ ? Kilka dni temu Pinterest, korzystając z przedświątecznego szału zakupowego ? zaprezentował swoim użytkownikom nową funkcję – Pinterest Shop. My już dziś mamy dla Was kilka ciekawych faktów na temat tego rozwiązania. Jakie może mieć zastosowanie i czy znajdzie swoją niszę na polskim rynku? ?

Sprawdź → http://bit.ly/Pinterest_Shop

? Jak nowe narzędzie – Pinterest Shop – mogą wykorzystać duże firmy?
? W jakie trendy wpisuje się świeżo wprowadzona funkcja?
?? Czy w Polsce działania reklamowe na portalu Pinterest mają w ogóle rację bytu?

Odpowiedzi udziela Dariusz Szpak dla Interaktywnie ? http://bit.ly/Pinterest_Shop
2019-12-06, 15:15
facebook
Dziś kilka słów o miłościwie nam panującym contencie. ❤ ? Większość brandów już wie, że to on rządzi w digitalu, ale jakie jest jego wsparcie? ⚔ Czym wyróżnić się na tle marek, oferujących podobny, generyczny produkt? ?

Sprawdźcie case study o tym ? http://bit.ly/GrywalizacjaPlatformaAndUGC

? Jak stworzyć zachęcającą do interakcji platformę komunikacyjną i odpowiednio ją ukoronować? ?
✍ Pobudzić lojalność, stawiając na UGC??
? Dodać grywalizację, by dodatkowo zaangażować target? ?

Dlaczego PLATFORMA + UGC + GRYWALIZACJA to połączenie idealne i jak przełożyło się ono na sukces naszego klienta – marki Nutricia od Danone’a – przeczytacie w artykule ? http://bit.ly/GrywalizacjaPlatformaAndUGC
2019-12-04, 16:16
facebook
Nie taki błazen straszny - czyli jak czasem umiejętne wykorzystanie archetypu marki może porwać odbiorców? ?

Dzieci boją się klaunów, brand managerowie - archetypu Jestra. Choć jest on w stanie wywołać u odbiorców uczucia, z którymi niejedna marka chciałaby być kojarzona, to często jego potencjał pozostaje niewykorzystany. ? Pojawia się więc pytanie - dlaczego tak jest?

W naszym artykule dla NowyMarketing → http://bit.ly/JakPoskromicJestra:

? opowiadamy, na przykładach, dlaczego wybór archetypu marki to jedna z najważniejszych decyzji strategicznych?
? tłumaczymy, na czym polega proces substytucji przy podejmowaniu decyzji zakupowych?
? pokazujemy, jak archetyp Jestra może wykorzystać nawet poważny gracz, by był to strzał w dziesiątkę!

Zapraszamy do lektury: ➡️ http://bit.ly/JakPoskromicJestra

#BłazenJestSpOX #WhySoSerious
2019-11-28, 16:16
facebook
Jak efektywnie przygotować się do przetargu? ? Jakie elementy są najważniejsze w briefie? ? Jak dobierać agencję, by jak najszybciej złapać „wspólne flow”? ?

O tych i innych zagwozdkach agencyjnego życia opowiedział Dariusz Szpak dla NowyMarketing → http://bit.ly/NM_5_rad

Jeśli jesteś ciekawy:
? Jak procedowany będzie Twój brief?
? Jakie są nasze tajne, przetargowe triki?
? Co potrafi zaskoczyć podczas pracy z klientem?
? I dlaczego czasem nie warto zbyt wcześnie otwierać szampana?

O tym wszystkim przypominamy w artykule → http://bit.ly/NM_5_rad
2019-11-22, 15:15
facebook
Skuteczny launch marki na IG? ?

Z dobrą strategią działań możesz wspiąć się na szczyt. ?‍♀️ Profil Velvet Baby w ciągu 4 miesięcy uzyskał 0,5 miliona zasięgu i zaangażował 4x bardziej niż lider w branży parentingowej!?

Zobacz, jak osiągnęliśmy takie wyniki w video i case study ? http://bit.ly/CaseStudyParenting

Dowiesz się:
? Jak opracowaliśmy Big Idea marki parentingowej?
? Jak działania crosspostingowe zwiększyły zasięgi?
❤️ Jak zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność, dzięki UGC?
? Jak zaplanowaliśmy cykle contentowe dopasowane do grupy docelowej?

Więcej szczegółów znajdziesz w artykule ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
2019-11-14, 15:15
facebook
Nasza Paula nie lubi nudy. ? Lubi za to spakować plecak i ruszyć w pogoń za kolejną, egzotyczną przygodą. ? I kiedy my wyciągamy ciepłe swetry, ona wygrzewa się na słonecznej wyspie Bali! ☀️

Dzięki możliwości pracy zdalnej, Paula wszystkie swoje obowiązki zabiera ze sobą i nie musi rezygnować z podróżniczej pasji. Choć czy pracę wykonywaną z gorącej plaży można w ogóle nazwać obowiązkiem? ?

A wiecie, co jest najlepsze? Na Bali Pauli wyczekany weekend zaczyna się 6 godzin wcześniej. ?

#PodbojeDigitalowe #PracujemyGdzieChcemy #PozdrowieniaZBali #PracaZdalnaJestSpOX!
2019-11-08, 15:15
facebook
Jak stworzyć bohatera dostępnego we wszystkich kanałach marki, któremu uda się zaangażować nawet trudny target? ?

Danio ma Małego Głoda, Orange - Serce i Rozum, a Nutricia od Danone’a - Pana Kucharza ?‍?. Dlaczego jego wprowadzenie było tak istotne i jak przełożyło się na świetne efekty dla marki? ?

Sprawdź ? w naszym case study dla Interaktywnie —> http://bit.ly/Bot_BrandHero

? Jak dzięki brand hero można zwiększyć zaangażowanie nawet o 400%?
? Dlaczego warto czasem postawić na niestandardowego bohatera na generycznym rynku?
? Jak przekonać siebie i przełożonych do tak drastycznych zmian w wizerunku marki?

Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w naszym case study. ? Poznajcie historię Pana Kucharza → http://bit.ly/Bot_BrandHero

#BrawoOX #NutriciaDanone #PanKucharz #BrandHero
2019-11-06, 16:16
facebook
Słyszeliście o visual search?

Google Lens, Bing czy Pinterest - co je łączy? Wszystkie rozwijają technologię wyszukiwania obrazem! ?

Możliwość co prawda znaną już od 2010, ? ale w najbliższych paru latach mającą przynieść nowe możliwości dla brandów.

Sprawdźcie, co na ten temat pisze Dariusz Szpak dla Interaktywnie → http://bit.ly/V-Search

? Jakie branże powinny najmocniej zwrócić uwagę na visual search?
?‍? W jaki sposób wykorzystać ten potencjał jako brand?
? Jak marka ASOS przygotowuje się do visual search?
? I z jakim tempem rozwoju tej technologii mamy do czynienia?

Wnioski i prognozy możecie przeczytać w artykule ? → http://bit.ly/V-Search

#VisualSearch #PrzyszłośćECommerce #CzyVisualSearchJestSpOX?
2019-11-04, 15:15
facebook
Co połączyło delikatny Key Visual ? i mocną strategię ??
Wygrana dla marki Cleanic! ??

Nowy klient powierzył nam strategię i launch marki w social media zarówno na rynku polskim,?? jak i zagranicznych ?! Jak tego dokonaliśmy ??

Wzięliśmy pod lupę szeroką gamę grup docelowych ? i opracowaliśmy rozwiązania skrojone dla branży beauty ??.

? Wprowadzimy brand do mediów społecznościowych w oparciu o mocną strategię wzrostu,?
?‍?‍? Zadbamy o rozwój społeczności przy pomocy UGC,
? Zaangażujemy micro-influencerów i naszą społeczność,
? Stworzymy przestrzeń pełną interakcji i dialogu z konsumentem,
? Będziemy odkrywać kobiecą delikatność, jak i kobiecą siłę,
? A dzięki dedykowanym sesjom foto i kreatywności zaprezentowanej w KV wyróżnimy się na generycznym rynku. ?

Chcesz poczytać więcej o współpracy ??
Zajrzyj tutaj ? http://bit.ly/OXMediaAndCleanic

#DedykowanyContent #MocnaKreacja #BrawoOX
2019-10-30, 16:16
facebook
Jest rok 2010... Facebook na Polskim rynku funkcjonuje dopiero od 2 lat, a IG nie ma nawet w planach. ?

Wśród paru raczkujących w tamtym momencie agencji, founder OX Media wraz z pierwszą ekipą łapią pierwsze poważne kontrakty i zaczynają snuć plany na szybki rozwój. ???

O OX Media, konsolidacji, świadkach jehowy i planach na przyszłość ? pisze Dariusz Szpak dla NowyMarketing

→ http://bit.ly/JakZałożyłemOXMedia

Jeśli chcesz dowiedzieć się:
? Jak rozwinęliśmy się do obecnych rozmiarów?
? Z jakimi wyzwaniami musieliśmy się zmierzyć?
? Dlaczego w pewnym momencie nasze maile pisał kot?
? I jakie mamy plany na przyszłość?

Koniecznie sprawdź ? → http://bit.ly/JakZałożyłemOXMedia

#OXMedia #AgencjaJestSpOX #PodbojeDigitalowe
2019-10-25, 15:15
facebook
Szum morza czy harmonijny stukot klawiatur współpracowników? ?

Co bardziej Cię odpręża? ;) W OX Media mamy różne upodobania - jeden lubi plażowy klimat, drugi uznaje tylko własną kanapę, a trzeci najchętniej nie wychodziłby z biura.

Jak udało nam się to pogodzić, by każdy był zadowolony? Dzięki pracy zdalnej!

W ten sposób kawosze mają stały dostęp do biurowego ekspresu ☕, psi rodzice nie rozstają się ze swoimi pupilami ?, a urodzeni podróżnicy nie muszą rezygnować ze swojej pasji. ?

#PracaZdalnaJestSpOX #PracujemyGdzieChcemy #PodbojeDigitalowe
2019-10-18, 15:05
facebook
W digitalu mocno stawiamy na efekty! ?

Dlatego strategie tworzymy z myślą o celach klientów i ich użytkownikach. ? Dzięki temu nasze idee dowożą świetne wyniki! ?

Tak jak działania dla Velvet Baby, które zaowocowały prawie 3 mln wyświetleń postów w 4 miesiące. ? Chcesz poznać pełne efekty współpracy?

Sprawdź video i case study na ? http://bit.ly/CaseStudyParenting

Jak zbudowaliśmy strategię w branży parentingowej?

?‍? Przekopaliśmy internet, aby poznać prawdziwe potrzeby grupy docelowej;
? Stworzyliśmy świat idealnie nieidealnych mam, aby każda mogła poczuć się doceniona;
? Zaplanowaliśmy content, który odpowiada na ich potrzeby wymieniania się doświadczeniami;
? Pokazaliśmy prawdziwe mamy - influencerki, aby stworzyć rzeczywisty obraz macierzyństwa.

Zobacz resztę działań, dzięki którym prześcignęliśmy lidera branży ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
2019-10-10, 16:16
facebook
OX Media i Robert Lewandowski jako support Mistrzostw Europy AMP Futbol 2020! ?

Nawiązując współpracę z Amp Futbol Polska, wiedzieliśmy, że będzie się działo! Mistrzostwa jeszcze się nie rozpoczęły, a tu już akcja za akcją! ?‍♂

Pierwszy strzał należał do nas - oficjalne logo imprezy popędziło już w stronę bramki i goool! Mamy to! ⚽ Teraz na boisko wchodzi nowy gracz. To… Robert Lewandowski!!! ? Który został ambasadorem Mistrzostw. Proszę Państwa, co za emocje!

Sprawdźcie jak prezentuje się nasze logo w filmie z Lewym → http://bit.ly/LewyAmbasadorem

#JednaNogaWFinale #BrawoOX #ŁączyNasPasja #OxGola #WiemyCoToSpalony #NasiGórą #DoBoju
2019-10-04, 15:15
facebook
9 grubiutkich case’ów na 9 urodziny w nowej odsłonie naszego showreela! ?
Od kreatywnych kampanii SM przez niegeneryczne insighty, mega rozkminione strategie aż po giga serwisy korporacyjne!
Kochamy piękne visualki, wypasione strategie i trochę tego się zebrało, więc czas pokazać efekty! ?
Może za rok Twoja marka dołączy do tego grona? ?
2019-10-02, 16:00
facebook
A gdyby tak zamienić biurowy fotel na wygodny hamak, a filiżankę kawy zastąpić owocowym koktajlem? ??

Praca na pełen etat nie musi przekreślać marzeń o egzotycznych podróżach. ? Jeżeli najlepiej pracuje Ci się w samolocie, inspirację czerpiesz z górskich krajobrazów, a najciekawsze pomysły przychodzą Ci do głowy tuż po kąpieli w oceanie, postaw na pracę zdalną. ?

W OX Media nie musimy siedzieć w biurze (choć jeśli lubisz - zapraszamy!). ? Wystarczy, że masz komputer z dostępem do Internetu i głowę pełną pomysłów, a możemy oglądać Cię tylko na zdjęciach z plaży.

Choć w okresie jesiennym takie fotki nie są zbyt mile widziane. ☔????

A Ty? Wolisz pracę zdalną, biuro czy stawiasz na rozsądny mix obu? ??

#PracaZdalnaJestSpOX #PracujemyGdzieChcemy #PodbojeDigitalowe
2019-09-30, 16:05
facebook
Jester jest w stanie sprawić, by ludzie w jego otoczeniu czuli się wspaniale. Czy to nie uczucie, z którym chciałby być kojarzony niejeden brand? ? Dlaczego więc marki tak panicznie boją się archetypu błazna?

Postawienie czasem na niestandardowy ruch i oparcie swej strategii na filarach innych niż powielany w branży schemat może często doprowadzić do świetnych wyników. ?

Sprawdź jak ugryźć ten temat razem z OX Media w materiale dla NowyMarketing ? http://bit.ly/Archetypy

Dowiesz się z niego:
? Jak wykorzystać proces substytucji przy podejmowaniu decyzji zakupowych?
? Co łączy markę bieliźnianą, napoje energetyczne i narzędzie do analityki internetowej?
? Czy archetyp błazna może się sprawdzić na rynku B2B?
? Jak wykorzystać charakter Jestera do pozyskania UGC?

Dużo przykładów i sporo “marketingowego mięsa” sprawdź ? http://bit.ly/Archetypy
2019-09-24, 16:06
facebook
Mamy to jedna z najbardziej zaangażowanych i wpływowych grup użytkowników! ? Aby utrzymać ich zainteresowanie, należy jako marka odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby. Z czym są one skorelowane? ?

? W naszym artykule ? http://bit.ly/Mamfluencerki
podpowiadamy, jak dotrzeć z komunikacją marki do mam, tak aby zdobyć ich serca. ❤️

Przedstawiamy:

? Jak dopasować komunikację na różnych etapach bycia mamą?
? Jaki content pozwoli nam zbudować relację?
?‍♀️ Czy warto zainwestować w influencer marketing?
⏰ Oraz jak dobrać odpowiedni czas komunikacji do tego targetu?

Sprawdź więcej insightów ? http://bit.ly/Mamfluencerki
2019-09-20, 15:05
facebook
Gramy do jednej bramki z Medalistami Mistrzostw Europy! ?⚽

Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy oficjalnym wsparciem Mistrzostw Europy AMP Futbol Kraków 2020. ️? Nasza rola nie ogranicza się do grzania ławy i kibicowania - jesteśmy odpowiedzialni za stworzenie logo i identyfikacji wizualnej dla całej imprezy. ️??️

AMP to sport nietypowy. W tych rozgrywkach na murawie stają osoby po amputacjach kończyn, poruszające się po boisku o kulach. Strzelają przy tym gole, których nie powstydziłby sam Messi czy Lewandowski. I to się nazywa pasja! ️⚽

A w OX Media to właśnie pasja napędza nas do działania, dlatego nie mogliśmy nie wesprzeć tej inicjatywy. ?

To dla nas zaszczyt reprezentować wydarzenie o tak dużej randze, a ze względu na jego szczytny cel postanowiliśmy poświęcić swój czas i umiejętności w pełni bezinteresownie. ?

Sprawdźcie szczegóły ? http://bit.ly/OXMedia_AmpFutbol

i efekty naszej współpracy ? http://bit.ly/Wideo_Logo

#JednaNogaWFinale #ProBono #BrawoOX #ŁączyNasPasja #OXGola #WiemyCoToSpalony #NasiGórą #DoBoju
2019-09-18, 16:16
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.