Organizację Mistrzostw w Polsce wspierają miasto Kraków, UEFA oraz European Amputee Football Federation. Kolejni partnerzy i specjalny ambasador Mistrzostw zostaną ogłoszeni już w najbliższych miesiącach. OX Media ma zaszczyt wspierać organizatorów w przygotowaniach imprezy tak dużej rangi. Zadaniem agencji jest stworzenie logotypu i opracowanie identyfikacji wizualnej dla turnieju.
Amp Futbol to odmiana piłki nożnej, w którą grają zawodnicy po amputacji kończyn dolnych - w polu, lub górnych - w przypadku bramkarzy, udowadniając, że w sporcie nie ma rzeczy niemożliwych.
Realizowany przez OX Media logotyp ma za zadanie służyć rozpoznawalności i promować Mistrzostwa Europy Amp Futbol Kraków 2020. “Dzięki profesjonalnie opracowanej identyfikacji chcemy podkreślić prestiżowy charakter imprezy i budować jej markę. Logo ma reprezentować zarówno samą dyscyplinę, jak i miejsce organizacji turnieju.” - mówi Mateusz Widłak - Prezes Amp Futbol Polska. Agencja stanęła przed wyzwaniem połączenia z jednej strony elementów charakterystycznych dla Krakowa i kolorów reprezentacji Polski, a z drugiej związanych z mistrzostwami i charakterem rozgrywek - sylwetką zawodnika po amputacji, kulami, piłką, czy pucharem.
Logotyp znajdzie się między innymi na stronie internetowej, w materiałach promocyjnych, grawerunku medalów i pucharu czy biletach i identyfikatorach. W rozgrywkach weźmie udział 16 reprezentacji z całej Europy. Mecze odbywać się będą na stadionie Cracovii oraz Garbarnii. “Liczymy, że dzięki dobremu przeprowadzeniu turnieju uda im się również zorganizować ampfutbolowe Mistrzostwa Świata w 2022.” - wspomina Mateusz Widłak - Prezes AMP Futbol Polska.
OX Media jest agencją marketingową łączącą w sobie kompetencje digital oraz software house. Specjalizuje się w projektowaniu strategii marki oraz strategii komunikacji, kampaniach SM, tworzeniu, kreatywnych stron www, platform komunikacji, dedykowanych landing page’y oraz interaktywnych wideo. W swoim portfolio posiada współprace z takimi markami jak Velvet, AmRest, Wonga, 2KC, Volkswagen, Nutricia (Danone), Oknoplast czy Jean Louis David.
Film prezentujący logotyp --> http://OXMedia&Amp