Strategia stworzona przez OX Media dla Cleanic opiera się na idei odkrywania różnych wymiarów delikatności. Realizowana będzie poprzez tworzenie autorskiego contentu o charakterze storytellingowym, lifestylowym oraz z zakresu szeroko pojętej pielęgnacji i urody, a także współtworzenie marki zarówno przez użytkowniczki, jak i influencerki. Dzięki tym działaniom agencja chce stworzyć społeczność zaangażowanych i aktywnych kobiet, które będą chciały uczestniczyć w życiu marki i współtworzyć ją przy użyciu UGC. Realizacja działań na profilach zostanie oparta o autorskie sesje fotograficzne i wzbogacona kreatywnym spojrzeniem zaprezentowanym w KV.
Agencja stawia na przyjacielski i otwarty tone of voice, dzięki któremu Marka Cleanic ma stać się towarzyszką kobiet w ich codziennych rytuałach. W planach są także różnorodne akcje i działania z influencerkami i youtuberkami.
“Szukaliśmy agencji, która dobrze zrozumie potrzeby marki znajdującej się na bardzo wymagającym rynku beauty, który stawia przed nami wyzwanie wyróżnienia się zarówno na poziomie strategicznym, jak i kreacyjnym.” - mówi Justyna Michalak Dyrektor Działu Marketingu w Harper Hygienics S.A..
Agencja prowadzić będzie również działania performance w celu pozyskania fanów z grupy docelowej w mediach społecznościowych. Stała optymalizacja pozwoli na skuteczne wykorzystanie budżetu reklamowego.
Działania na Facebooku marki rozpoczną się w październiku a launch globalnego profilu Instagramowego przewidziany jest na listopad.
OX Media jest agencją marketingową łączącą w sobie kompetencje digital oraz software house. Specjalizuje się w projektowaniu strategii marki oraz strategii komunikacji, kampaniach SM, tworzeniu, kreatywnych stron www, platform komunikacji, dedykowanych landing page’y oraz interaktywnych wideo. Cleanic dołączył do takich klientów agencji jak Velvet (Velvet Baby), Obsessive, AmRest, Wonga, 2KC, Volkswagen, Nutricia (Danone), Oknoplast czy Jean Louis David.