Założenia współpracy oparte są o wnikliwą analizę mam w sieci i szereg ciekawych insightów. Strategia zakłada także współtworzenie contentu z influencerami. “Głębokie zrozumienie potrzeb marki, ale także naszego targetu, było podstawą strategii - to ono doprowadziło nas do insightów, które wpłynęły na każdy, najdrobniejszy element profilu - od czasu publikacji po dobranie kategorii contentowych.” - mówi Karolina Klimek - Creative Social Media Specialist OX Media.
W ciągu niespełna czterech miesięcy profil przegonił czterokrotnie pod względem ilości reakcji i komentarzy profile największych konkurentów! “Odpowiednio dobrany archetyp marki, a także zmiana Tone of Voice pozwoliły na stworzenie relacji z odbiorcami, która wciąga w interakcję, budując szerokie, długofalowe zaangażowanie.” - tłumaczy Dariusz Szpak - Creative/ Co-owner OX Media. Na tak pozytywny wynik wpłynęły jednak nie tylko dobranie interesujących treści, porad, ale także realizowane minikonkursy i proaktywna moderacja. Działania promocyjne zakładają stałą współpracę z influencerami, a także efektywne wykorzystanie performance’u i crossowanie contentu na profilach wzmacniające zasięgi Instagrama.