facebook
Zgodnie z szacunkami Business Insider do 2022 roku na influencer marketing będziemy wydawać aż 15 miliardów dolarów! ? Czy trend ten faktycznie się utrzyma? ? Czy po zeszłorocznych wpadkach marketerzy zaczną ostrożniej podchodzić do tej formy reklamy? Sprawdźcie, co sądzi o tym Dariusz Szpak ? http://bit.ly/InfluencerMrkt
Dla portalu NowyMarketing opowiada między innymi o:
? nietypowych kampaniach influencerskich, dających świetne wyniki (ponad 300 tys. wyświetleń!)
? popularności wirtualnych influencerów
? nowych touchpointach, podcastach oraz IGTV
? współpracy z mikro-, a nawet nonoinfluencerami
? i innych trendach 2020
Dla portalu NowyMarketing opowiada między innymi o:
? nietypowych kampaniach influencerskich, dających świetne wyniki (ponad 300 tys. wyświetleń!)
? popularności wirtualnych influencerów
? nowych touchpointach, podcastach oraz IGTV
? współpracy z mikro-, a nawet nonoinfluencerami
? i innych trendach 2020
2020-01-15, 16:16
facebook
Kampanie wykorzystujące nowe technologie, rywalizacja o odpornych na reklamę użytkowników i trendy, które będą rządzić w tym roku – swoimi przemyśleniami ? na temat social mediów w 2019 i 2020 dzielimy się dla NowyMarketing ? http://bit.ly/SocialMediaW2020
W wypowiedzi czekają na Was między innymi:
? najlepsze akcje 2019, czyli kampania zrealizowana przy użyciu monitoringu SM i wirtualne ubrania
❗ wyzwania 2020, w tym między innymi jeszcze ostrzejsza walka o uwagę, personalizacja przekazu i UX
? nowe rozwiązania technologiczne – platforma VR od Facebooka czy lepsze wykorzystanie AR
➕ i o wiele więcej!
W wypowiedzi czekają na Was między innymi:
? najlepsze akcje 2019, czyli kampania zrealizowana przy użyciu monitoringu SM i wirtualne ubrania
❗ wyzwania 2020, w tym między innymi jeszcze ostrzejsza walka o uwagę, personalizacja przekazu i UX
? nowe rozwiązania technologiczne – platforma VR od Facebooka czy lepsze wykorzystanie AR
➕ i o wiele więcej!
2020-01-10, 16:16
facebook
W 2019 roku serca użytkowników skradły Insta Stories – korzysta z nich ponad 500 mln internautów. ❤ A jak będzie w aktualnym? ? O wyzwaniach czekających social mediowców w 2020, opowiada Dariusz Szpak → http://bit.ly/SMw2020
? Jakie ciekawe strategie przykuwają uwagę na Insta Stories?
? Z jakich niestandardowych formatów warto korzystać?
? Ile jeszcze możemy wycisnąć z VR i AR?
? Co wspólnego mają Big Data i słynne „mniej znaczy więcej”?
? Jakich nowych graczy powinniśmy brać pod uwagę?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w artykule ? http://bit.ly/SMw2020
? Jakie ciekawe strategie przykuwają uwagę na Insta Stories?
? Z jakich niestandardowych formatów warto korzystać?
? Ile jeszcze możemy wycisnąć z VR i AR?
? Co wspólnego mają Big Data i słynne „mniej znaczy więcej”?
? Jakich nowych graczy powinniśmy brać pod uwagę?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w artykule ? http://bit.ly/SMw2020
2020-01-08, 16:06
facebook
Gdzie Mikołaj? ? Każdy pyta. Nie wpadł dziś na kawę,
biurko puste, status offline - to poważna sprawa. ?
Co się stało? Jakiś fakap? Czy go zjadła trema?
Dedlajn ma do gwiazdki, ale gwiazdki… nie ma! ?
Nad saniami od rana dział support się chyli:
“Nie ma śniegu - nie pojadą. ? Koniec, moi mili” ❄
Przejmujemy “Projekt Święta” - zarządził Manager.
Szybkie plany, estymacje - przecież damy radę! ?
Dowieziemy podarunki, będzie dobre ROI, ?
Zespół kryzysowy dwoi się i troi. ?
Web designer tworzy świąteczne moodboardy, ?
Grafik w pocie czoła klei storyboardy, ?
Copywriter pisze świąteczną gawędę. ?
Wszystko pod kontrolą! Święta się odbędą! ️?
Dlatego, my z tej okazji serdecznie życzymy:
opuśćcie digital i bądźcie z bliskimi. ????
Bądźcie jak Mikołaj - z daleka od łączy, ?
przez kilka dni offline Wasz świat się nie skończy! ?
Wcinajcie pierogi, grzejcie się pod kocem, ?
wróćcie w Nowym Roku - z nową, super mocą! ?
biurko puste, status offline - to poważna sprawa. ?
Co się stało? Jakiś fakap? Czy go zjadła trema?
Dedlajn ma do gwiazdki, ale gwiazdki… nie ma! ?
Nad saniami od rana dział support się chyli:
“Nie ma śniegu - nie pojadą. ? Koniec, moi mili” ❄
Przejmujemy “Projekt Święta” - zarządził Manager.
Szybkie plany, estymacje - przecież damy radę! ?
Dowieziemy podarunki, będzie dobre ROI, ?
Zespół kryzysowy dwoi się i troi. ?
Web designer tworzy świąteczne moodboardy, ?
Grafik w pocie czoła klei storyboardy, ?
Copywriter pisze świąteczną gawędę. ?
Wszystko pod kontrolą! Święta się odbędą! ️?
Dlatego, my z tej okazji serdecznie życzymy:
opuśćcie digital i bądźcie z bliskimi. ????
Bądźcie jak Mikołaj - z daleka od łączy, ?
przez kilka dni offline Wasz świat się nie skończy! ?
Wcinajcie pierogi, grzejcie się pod kocem, ?
wróćcie w Nowym Roku - z nową, super mocą! ?
2019-12-24, 08:08
facebook
Kampania z nieoczywistymi kanałami komunikacji i naprawdę mocnym CTA? ? A może porażka giganta przemieniona w medialny sukces??
Sprawdźcie, w podsumowaniu dla NowyMarketing, jakie strategiczne akcje 2019 roku najbardziej nas zaciekawiły ? http://bit.ly/StategiaW2020
Dowiecie się także:
? co marketing sensoryczny ma wspólnego z VR?
? jak sprytnie wpleść działania z zakresu CSR w strategię marki?
? jak radzić sobie ze wzrastającą liczbą touchpointów na przykładzie case’u Danone?
? jakie błędy marketerów punktuje Delloite w swoim raporcie?
? czy w 2020 warto wykorzystać technologię Lens?
Sprawdźcie sami ? → http://bit.ly/StategiaW2020
Sprawdźcie, w podsumowaniu dla NowyMarketing, jakie strategiczne akcje 2019 roku najbardziej nas zaciekawiły ? http://bit.ly/StategiaW2020
Dowiecie się także:
? co marketing sensoryczny ma wspólnego z VR?
? jak sprytnie wpleść działania z zakresu CSR w strategię marki?
? jak radzić sobie ze wzrastającą liczbą touchpointów na przykładzie case’u Danone?
? jakie błędy marketerów punktuje Delloite w swoim raporcie?
? czy w 2020 warto wykorzystać technologię Lens?
Sprawdźcie sami ? → http://bit.ly/StategiaW2020
2019-12-20, 15:15
facebook
Ponoć obraz ? mówi więcej niż tysiąc słów. I coś w tym na pewno jest! ? Nie dziwi więc, że marketingowcy bacznie przyglądają się narzędziom visual search. My także mamy je na oku! ?
Sprawdź w naszym tekście → http://bit.ly/V-search
? Od czego i kiedy zaczęła się wizualna rewolucja?
? Co visual search oznacza dla użytkowników i firm?
? W jaki sposób poszerzy możliwości marketerów?
⚖ Dlaczego może wpłynąć na rozwój porównywarek cenowych?
? Jak wykorzystuje je Pinterest?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w wypowiedzi Dariusza Szpaka ? http://bit.ly/V-search
Sprawdź w naszym tekście → http://bit.ly/V-search
? Od czego i kiedy zaczęła się wizualna rewolucja?
? Co visual search oznacza dla użytkowników i firm?
? W jaki sposób poszerzy możliwości marketerów?
⚖ Dlaczego może wpłynąć na rozwój porównywarek cenowych?
? Jak wykorzystuje je Pinterest?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w wypowiedzi Dariusza Szpaka ? http://bit.ly/V-search
2019-12-12, 16:16
facebook
W OX Media trzymamy rękę na pulsie! ⏱ ? Kilka dni temu Pinterest, korzystając z przedświątecznego szału zakupowego ? zaprezentował swoim użytkownikom nową funkcję – Pinterest Shop. My już dziś mamy dla Was kilka ciekawych faktów na temat tego rozwiązania. Jakie może mieć zastosowanie i czy znajdzie swoją niszę na polskim rynku? ?
Sprawdź → http://bit.ly/Pinterest_Shop
? Jak nowe narzędzie – Pinterest Shop – mogą wykorzystać duże firmy?
? W jakie trendy wpisuje się świeżo wprowadzona funkcja?
?? Czy w Polsce działania reklamowe na portalu Pinterest mają w ogóle rację bytu?
Odpowiedzi udziela Dariusz Szpak dla Interaktywnie ? http://bit.ly/Pinterest_Shop
Sprawdź → http://bit.ly/Pinterest_Shop
? Jak nowe narzędzie – Pinterest Shop – mogą wykorzystać duże firmy?
? W jakie trendy wpisuje się świeżo wprowadzona funkcja?
?? Czy w Polsce działania reklamowe na portalu Pinterest mają w ogóle rację bytu?
Odpowiedzi udziela Dariusz Szpak dla Interaktywnie ? http://bit.ly/Pinterest_Shop
2019-12-06, 15:15
facebook
Dziś kilka słów o miłościwie nam panującym contencie. ❤ ? Większość brandów już wie, że to on rządzi w digitalu, ale jakie jest jego wsparcie? ⚔ Czym wyróżnić się na tle marek, oferujących podobny, generyczny produkt? ?
Sprawdźcie case study o tym ? http://bit.ly/GrywalizacjaPlatformaAndUGC
? Jak stworzyć zachęcającą do interakcji platformę komunikacyjną i odpowiednio ją ukoronować? ?
✍ Pobudzić lojalność, stawiając na UGC??
? Dodać grywalizację, by dodatkowo zaangażować target? ?
Dlaczego PLATFORMA + UGC + GRYWALIZACJA to połączenie idealne i jak przełożyło się ono na sukces naszego klienta – marki Nutricia od Danone’a – przeczytacie w artykule ? http://bit.ly/GrywalizacjaPlatformaAndUGC
Sprawdźcie case study o tym ? http://bit.ly/GrywalizacjaPlatformaAndUGC
? Jak stworzyć zachęcającą do interakcji platformę komunikacyjną i odpowiednio ją ukoronować? ?
✍ Pobudzić lojalność, stawiając na UGC??
? Dodać grywalizację, by dodatkowo zaangażować target? ?
Dlaczego PLATFORMA + UGC + GRYWALIZACJA to połączenie idealne i jak przełożyło się ono na sukces naszego klienta – marki Nutricia od Danone’a – przeczytacie w artykule ? http://bit.ly/GrywalizacjaPlatformaAndUGC
2019-12-04, 16:16
facebook
Nie taki błazen straszny - czyli jak czasem umiejętne wykorzystanie archetypu marki może porwać odbiorców? ?
Dzieci boją się klaunów, brand managerowie - archetypu Jestra. Choć jest on w stanie wywołać u odbiorców uczucia, z którymi niejedna marka chciałaby być kojarzona, to często jego potencjał pozostaje niewykorzystany. ? Pojawia się więc pytanie - dlaczego tak jest?
W naszym artykule dla NowyMarketing → http://bit.ly/JakPoskromicJestra:
? opowiadamy, na przykładach, dlaczego wybór archetypu marki to jedna z najważniejszych decyzji strategicznych?
? tłumaczymy, na czym polega proces substytucji przy podejmowaniu decyzji zakupowych?
? pokazujemy, jak archetyp Jestra może wykorzystać nawet poważny gracz, by był to strzał w dziesiątkę!
Zapraszamy do lektury: ➡️ http://bit.ly/JakPoskromicJestra
#BłazenJestSpOX #WhySoSerious
Dzieci boją się klaunów, brand managerowie - archetypu Jestra. Choć jest on w stanie wywołać u odbiorców uczucia, z którymi niejedna marka chciałaby być kojarzona, to często jego potencjał pozostaje niewykorzystany. ? Pojawia się więc pytanie - dlaczego tak jest?
W naszym artykule dla NowyMarketing → http://bit.ly/JakPoskromicJestra:
? opowiadamy, na przykładach, dlaczego wybór archetypu marki to jedna z najważniejszych decyzji strategicznych?
? tłumaczymy, na czym polega proces substytucji przy podejmowaniu decyzji zakupowych?
? pokazujemy, jak archetyp Jestra może wykorzystać nawet poważny gracz, by był to strzał w dziesiątkę!
Zapraszamy do lektury: ➡️ http://bit.ly/JakPoskromicJestra
#BłazenJestSpOX #WhySoSerious
2019-11-28, 16:16
facebook
Jak efektywnie przygotować się do przetargu? ? Jakie elementy są najważniejsze w briefie? ? Jak dobierać agencję, by jak najszybciej złapać „wspólne flow”? ?
O tych i innych zagwozdkach agencyjnego życia opowiedział Dariusz Szpak dla NowyMarketing → http://bit.ly/NM_5_rad
Jeśli jesteś ciekawy:
? Jak procedowany będzie Twój brief?
? Jakie są nasze tajne, przetargowe triki?
? Co potrafi zaskoczyć podczas pracy z klientem?
? I dlaczego czasem nie warto zbyt wcześnie otwierać szampana?
O tym wszystkim przypominamy w artykule → http://bit.ly/NM_5_rad
O tych i innych zagwozdkach agencyjnego życia opowiedział Dariusz Szpak dla NowyMarketing → http://bit.ly/NM_5_rad
Jeśli jesteś ciekawy:
? Jak procedowany będzie Twój brief?
? Jakie są nasze tajne, przetargowe triki?
? Co potrafi zaskoczyć podczas pracy z klientem?
? I dlaczego czasem nie warto zbyt wcześnie otwierać szampana?
O tym wszystkim przypominamy w artykule → http://bit.ly/NM_5_rad
2019-11-22, 15:15
facebook
Skuteczny launch marki na IG? ?
Z dobrą strategią działań możesz wspiąć się na szczyt. ?♀️ Profil Velvet Baby w ciągu 4 miesięcy uzyskał 0,5 miliona zasięgu i zaangażował 4x bardziej niż lider w branży parentingowej!?
Zobacz, jak osiągnęliśmy takie wyniki w video i case study ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
Dowiesz się:
? Jak opracowaliśmy Big Idea marki parentingowej?
? Jak działania crosspostingowe zwiększyły zasięgi?
❤️ Jak zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność, dzięki UGC?
? Jak zaplanowaliśmy cykle contentowe dopasowane do grupy docelowej?
Więcej szczegółów znajdziesz w artykule ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
Z dobrą strategią działań możesz wspiąć się na szczyt. ?♀️ Profil Velvet Baby w ciągu 4 miesięcy uzyskał 0,5 miliona zasięgu i zaangażował 4x bardziej niż lider w branży parentingowej!?
Zobacz, jak osiągnęliśmy takie wyniki w video i case study ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
Dowiesz się:
? Jak opracowaliśmy Big Idea marki parentingowej?
? Jak działania crosspostingowe zwiększyły zasięgi?
❤️ Jak zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność, dzięki UGC?
? Jak zaplanowaliśmy cykle contentowe dopasowane do grupy docelowej?
Więcej szczegółów znajdziesz w artykule ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
2019-11-14, 15:15
facebook
Nasza Paula nie lubi nudy. ? Lubi za to spakować plecak i ruszyć w pogoń za kolejną, egzotyczną przygodą. ? I kiedy my wyciągamy ciepłe swetry, ona wygrzewa się na słonecznej wyspie Bali! ☀️
Dzięki możliwości pracy zdalnej, Paula wszystkie swoje obowiązki zabiera ze sobą i nie musi rezygnować z podróżniczej pasji. Choć czy pracę wykonywaną z gorącej plaży można w ogóle nazwać obowiązkiem? ?
A wiecie, co jest najlepsze? Na Bali Pauli wyczekany weekend zaczyna się 6 godzin wcześniej. ?
#PodbojeDigitalowe #PracujemyGdzieChcemy #PozdrowieniaZBali #PracaZdalnaJestSpOX!
Dzięki możliwości pracy zdalnej, Paula wszystkie swoje obowiązki zabiera ze sobą i nie musi rezygnować z podróżniczej pasji. Choć czy pracę wykonywaną z gorącej plaży można w ogóle nazwać obowiązkiem? ?
A wiecie, co jest najlepsze? Na Bali Pauli wyczekany weekend zaczyna się 6 godzin wcześniej. ?
#PodbojeDigitalowe #PracujemyGdzieChcemy #PozdrowieniaZBali #PracaZdalnaJestSpOX!
2019-11-08, 15:15
facebook
Jak stworzyć bohatera dostępnego we wszystkich kanałach marki, któremu uda się zaangażować nawet trudny target? ?
Danio ma Małego Głoda, Orange - Serce i Rozum, a Nutricia od Danone’a - Pana Kucharza ??. Dlaczego jego wprowadzenie było tak istotne i jak przełożyło się na świetne efekty dla marki? ?
Sprawdź ? w naszym case study dla Interaktywnie —> http://bit.ly/Bot_BrandHero
? Jak dzięki brand hero można zwiększyć zaangażowanie nawet o 400%?
? Dlaczego warto czasem postawić na niestandardowego bohatera na generycznym rynku?
? Jak przekonać siebie i przełożonych do tak drastycznych zmian w wizerunku marki?
Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w naszym case study. ? Poznajcie historię Pana Kucharza → http://bit.ly/Bot_BrandHero
#BrawoOX #NutriciaDanone #PanKucharz #BrandHero
Danio ma Małego Głoda, Orange - Serce i Rozum, a Nutricia od Danone’a - Pana Kucharza ??. Dlaczego jego wprowadzenie było tak istotne i jak przełożyło się na świetne efekty dla marki? ?
Sprawdź ? w naszym case study dla Interaktywnie —> http://bit.ly/Bot_BrandHero
? Jak dzięki brand hero można zwiększyć zaangażowanie nawet o 400%?
? Dlaczego warto czasem postawić na niestandardowego bohatera na generycznym rynku?
? Jak przekonać siebie i przełożonych do tak drastycznych zmian w wizerunku marki?
Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w naszym case study. ? Poznajcie historię Pana Kucharza → http://bit.ly/Bot_BrandHero
#BrawoOX #NutriciaDanone #PanKucharz #BrandHero
2019-11-06, 16:16
facebook
Słyszeliście o visual search?
Google Lens, Bing czy Pinterest - co je łączy? Wszystkie rozwijają technologię wyszukiwania obrazem! ?
Możliwość co prawda znaną już od 2010, ? ale w najbliższych paru latach mającą przynieść nowe możliwości dla brandów.
Sprawdźcie, co na ten temat pisze Dariusz Szpak dla Interaktywnie → http://bit.ly/V-Search
? Jakie branże powinny najmocniej zwrócić uwagę na visual search?
?? W jaki sposób wykorzystać ten potencjał jako brand?
? Jak marka ASOS przygotowuje się do visual search?
? I z jakim tempem rozwoju tej technologii mamy do czynienia?
Wnioski i prognozy możecie przeczytać w artykule ? → http://bit.ly/V-Search
#VisualSearch #PrzyszłośćECommerce #CzyVisualSearchJestSpOX?
Google Lens, Bing czy Pinterest - co je łączy? Wszystkie rozwijają technologię wyszukiwania obrazem! ?
Możliwość co prawda znaną już od 2010, ? ale w najbliższych paru latach mającą przynieść nowe możliwości dla brandów.
Sprawdźcie, co na ten temat pisze Dariusz Szpak dla Interaktywnie → http://bit.ly/V-Search
? Jakie branże powinny najmocniej zwrócić uwagę na visual search?
?? W jaki sposób wykorzystać ten potencjał jako brand?
? Jak marka ASOS przygotowuje się do visual search?
? I z jakim tempem rozwoju tej technologii mamy do czynienia?
Wnioski i prognozy możecie przeczytać w artykule ? → http://bit.ly/V-Search
#VisualSearch #PrzyszłośćECommerce #CzyVisualSearchJestSpOX?
2019-11-04, 15:15
facebook
Co połączyło delikatny Key Visual ? i mocną strategię ??
Wygrana dla marki Cleanic! ??
Nowy klient powierzył nam strategię i launch marki w social media zarówno na rynku polskim,?? jak i zagranicznych ?! Jak tego dokonaliśmy ??
Wzięliśmy pod lupę szeroką gamę grup docelowych ? i opracowaliśmy rozwiązania skrojone dla branży beauty ??.
? Wprowadzimy brand do mediów społecznościowych w oparciu o mocną strategię wzrostu,?
??? Zadbamy o rozwój społeczności przy pomocy UGC,
? Zaangażujemy micro-influencerów i naszą społeczność,
? Stworzymy przestrzeń pełną interakcji i dialogu z konsumentem,
? Będziemy odkrywać kobiecą delikatność, jak i kobiecą siłę,
? A dzięki dedykowanym sesjom foto i kreatywności zaprezentowanej w KV wyróżnimy się na generycznym rynku. ?
Chcesz poczytać więcej o współpracy ??
Zajrzyj tutaj ? http://bit.ly/OXMediaAndCleanic
#DedykowanyContent #MocnaKreacja #BrawoOX
Wygrana dla marki Cleanic! ??
Nowy klient powierzył nam strategię i launch marki w social media zarówno na rynku polskim,?? jak i zagranicznych ?! Jak tego dokonaliśmy ??
Wzięliśmy pod lupę szeroką gamę grup docelowych ? i opracowaliśmy rozwiązania skrojone dla branży beauty ??.
? Wprowadzimy brand do mediów społecznościowych w oparciu o mocną strategię wzrostu,?
??? Zadbamy o rozwój społeczności przy pomocy UGC,
? Zaangażujemy micro-influencerów i naszą społeczność,
? Stworzymy przestrzeń pełną interakcji i dialogu z konsumentem,
? Będziemy odkrywać kobiecą delikatność, jak i kobiecą siłę,
? A dzięki dedykowanym sesjom foto i kreatywności zaprezentowanej w KV wyróżnimy się na generycznym rynku. ?
Chcesz poczytać więcej o współpracy ??
Zajrzyj tutaj ? http://bit.ly/OXMediaAndCleanic
#DedykowanyContent #MocnaKreacja #BrawoOX
2019-10-30, 16:16
facebook
Jest rok 2010... Facebook na Polskim rynku funkcjonuje dopiero od 2 lat, a IG nie ma nawet w planach. ?
Wśród paru raczkujących w tamtym momencie agencji, founder OX Media wraz z pierwszą ekipą łapią pierwsze poważne kontrakty i zaczynają snuć plany na szybki rozwój. ???
O OX Media, konsolidacji, świadkach jehowy i planach na przyszłość ? pisze Dariusz Szpak dla NowyMarketing
→ http://bit.ly/JakZałożyłemOXMedia
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
? Jak rozwinęliśmy się do obecnych rozmiarów?
? Z jakimi wyzwaniami musieliśmy się zmierzyć?
? Dlaczego w pewnym momencie nasze maile pisał kot?
? I jakie mamy plany na przyszłość?
Koniecznie sprawdź ? → http://bit.ly/JakZałożyłemOXMedia
#OXMedia #AgencjaJestSpOX #PodbojeDigitalowe
Wśród paru raczkujących w tamtym momencie agencji, founder OX Media wraz z pierwszą ekipą łapią pierwsze poważne kontrakty i zaczynają snuć plany na szybki rozwój. ???
O OX Media, konsolidacji, świadkach jehowy i planach na przyszłość ? pisze Dariusz Szpak dla NowyMarketing
→ http://bit.ly/JakZałożyłemOXMedia
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
? Jak rozwinęliśmy się do obecnych rozmiarów?
? Z jakimi wyzwaniami musieliśmy się zmierzyć?
? Dlaczego w pewnym momencie nasze maile pisał kot?
? I jakie mamy plany na przyszłość?
Koniecznie sprawdź ? → http://bit.ly/JakZałożyłemOXMedia
#OXMedia #AgencjaJestSpOX #PodbojeDigitalowe
2019-10-25, 15:15
facebook
Szum morza czy harmonijny stukot klawiatur współpracowników? ?
Co bardziej Cię odpręża? ;) W OX Media mamy różne upodobania - jeden lubi plażowy klimat, drugi uznaje tylko własną kanapę, a trzeci najchętniej nie wychodziłby z biura.
Jak udało nam się to pogodzić, by każdy był zadowolony? Dzięki pracy zdalnej!
W ten sposób kawosze mają stały dostęp do biurowego ekspresu ☕, psi rodzice nie rozstają się ze swoimi pupilami ?, a urodzeni podróżnicy nie muszą rezygnować ze swojej pasji. ?
#PracaZdalnaJestSpOX #PracujemyGdzieChcemy #PodbojeDigitalowe
Co bardziej Cię odpręża? ;) W OX Media mamy różne upodobania - jeden lubi plażowy klimat, drugi uznaje tylko własną kanapę, a trzeci najchętniej nie wychodziłby z biura.
Jak udało nam się to pogodzić, by każdy był zadowolony? Dzięki pracy zdalnej!
W ten sposób kawosze mają stały dostęp do biurowego ekspresu ☕, psi rodzice nie rozstają się ze swoimi pupilami ?, a urodzeni podróżnicy nie muszą rezygnować ze swojej pasji. ?
#PracaZdalnaJestSpOX #PracujemyGdzieChcemy #PodbojeDigitalowe
2019-10-18, 15:05
facebook
W digitalu mocno stawiamy na efekty! ?
Dlatego strategie tworzymy z myślą o celach klientów i ich użytkownikach. ? Dzięki temu nasze idee dowożą świetne wyniki! ?
Tak jak działania dla Velvet Baby, które zaowocowały prawie 3 mln wyświetleń postów w 4 miesiące. ? Chcesz poznać pełne efekty współpracy?
Sprawdź video i case study na ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
Jak zbudowaliśmy strategię w branży parentingowej?
?? Przekopaliśmy internet, aby poznać prawdziwe potrzeby grupy docelowej;
? Stworzyliśmy świat idealnie nieidealnych mam, aby każda mogła poczuć się doceniona;
? Zaplanowaliśmy content, który odpowiada na ich potrzeby wymieniania się doświadczeniami;
? Pokazaliśmy prawdziwe mamy - influencerki, aby stworzyć rzeczywisty obraz macierzyństwa.
Zobacz resztę działań, dzięki którym prześcignęliśmy lidera branży ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
Dlatego strategie tworzymy z myślą o celach klientów i ich użytkownikach. ? Dzięki temu nasze idee dowożą świetne wyniki! ?
Tak jak działania dla Velvet Baby, które zaowocowały prawie 3 mln wyświetleń postów w 4 miesiące. ? Chcesz poznać pełne efekty współpracy?
Sprawdź video i case study na ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
Jak zbudowaliśmy strategię w branży parentingowej?
?? Przekopaliśmy internet, aby poznać prawdziwe potrzeby grupy docelowej;
? Stworzyliśmy świat idealnie nieidealnych mam, aby każda mogła poczuć się doceniona;
? Zaplanowaliśmy content, który odpowiada na ich potrzeby wymieniania się doświadczeniami;
? Pokazaliśmy prawdziwe mamy - influencerki, aby stworzyć rzeczywisty obraz macierzyństwa.
Zobacz resztę działań, dzięki którym prześcignęliśmy lidera branży ? http://bit.ly/CaseStudyParenting
2019-10-10, 16:16
facebook
OX Media i Robert Lewandowski jako support Mistrzostw Europy AMP Futbol 2020! ?
Nawiązując współpracę z Amp Futbol Polska, wiedzieliśmy, że będzie się działo! Mistrzostwa jeszcze się nie rozpoczęły, a tu już akcja za akcją! ?♂
Pierwszy strzał należał do nas - oficjalne logo imprezy popędziło już w stronę bramki i goool! Mamy to! ⚽ Teraz na boisko wchodzi nowy gracz. To… Robert Lewandowski!!! ? Który został ambasadorem Mistrzostw. Proszę Państwa, co za emocje!
Sprawdźcie jak prezentuje się nasze logo w filmie z Lewym → http://bit.ly/LewyAmbasadorem
#JednaNogaWFinale #BrawoOX #ŁączyNasPasja #OxGola #WiemyCoToSpalony #NasiGórą #DoBoju
Nawiązując współpracę z Amp Futbol Polska, wiedzieliśmy, że będzie się działo! Mistrzostwa jeszcze się nie rozpoczęły, a tu już akcja za akcją! ?♂
Pierwszy strzał należał do nas - oficjalne logo imprezy popędziło już w stronę bramki i goool! Mamy to! ⚽ Teraz na boisko wchodzi nowy gracz. To… Robert Lewandowski!!! ? Który został ambasadorem Mistrzostw. Proszę Państwa, co za emocje!
Sprawdźcie jak prezentuje się nasze logo w filmie z Lewym → http://bit.ly/LewyAmbasadorem
#JednaNogaWFinale #BrawoOX #ŁączyNasPasja #OxGola #WiemyCoToSpalony #NasiGórą #DoBoju
2019-10-04, 15:15
facebook
9 grubiutkich case’ów na 9 urodziny w nowej odsłonie naszego showreela! ?
Od kreatywnych kampanii SM przez niegeneryczne insighty, mega rozkminione strategie aż po giga serwisy korporacyjne!
Kochamy piękne visualki, wypasione strategie i trochę tego się zebrało, więc czas pokazać efekty! ?
Może za rok Twoja marka dołączy do tego grona? ?
Od kreatywnych kampanii SM przez niegeneryczne insighty, mega rozkminione strategie aż po giga serwisy korporacyjne!
Kochamy piękne visualki, wypasione strategie i trochę tego się zebrało, więc czas pokazać efekty! ?
Może za rok Twoja marka dołączy do tego grona? ?
2019-10-02, 16:00
facebook
A gdyby tak zamienić biurowy fotel na wygodny hamak, a filiżankę kawy zastąpić owocowym koktajlem? ??
Praca na pełen etat nie musi przekreślać marzeń o egzotycznych podróżach. ? Jeżeli najlepiej pracuje Ci się w samolocie, inspirację czerpiesz z górskich krajobrazów, a najciekawsze pomysły przychodzą Ci do głowy tuż po kąpieli w oceanie, postaw na pracę zdalną. ?
W OX Media nie musimy siedzieć w biurze (choć jeśli lubisz - zapraszamy!). ? Wystarczy, że masz komputer z dostępem do Internetu i głowę pełną pomysłów, a możemy oglądać Cię tylko na zdjęciach z plaży.
Choć w okresie jesiennym takie fotki nie są zbyt mile widziane. ☔????
A Ty? Wolisz pracę zdalną, biuro czy stawiasz na rozsądny mix obu? ??
#PracaZdalnaJestSpOX #PracujemyGdzieChcemy #PodbojeDigitalowe
Praca na pełen etat nie musi przekreślać marzeń o egzotycznych podróżach. ? Jeżeli najlepiej pracuje Ci się w samolocie, inspirację czerpiesz z górskich krajobrazów, a najciekawsze pomysły przychodzą Ci do głowy tuż po kąpieli w oceanie, postaw na pracę zdalną. ?
W OX Media nie musimy siedzieć w biurze (choć jeśli lubisz - zapraszamy!). ? Wystarczy, że masz komputer z dostępem do Internetu i głowę pełną pomysłów, a możemy oglądać Cię tylko na zdjęciach z plaży.
Choć w okresie jesiennym takie fotki nie są zbyt mile widziane. ☔????
A Ty? Wolisz pracę zdalną, biuro czy stawiasz na rozsądny mix obu? ??
#PracaZdalnaJestSpOX #PracujemyGdzieChcemy #PodbojeDigitalowe
2019-09-30, 16:05
facebook
Jester jest w stanie sprawić, by ludzie w jego otoczeniu czuli się wspaniale. Czy to nie uczucie, z którym chciałby być kojarzony niejeden brand? ? Dlaczego więc marki tak panicznie boją się archetypu błazna?
Postawienie czasem na niestandardowy ruch i oparcie swej strategii na filarach innych niż powielany w branży schemat może często doprowadzić do świetnych wyników. ?
Sprawdź jak ugryźć ten temat razem z OX Media w materiale dla NowyMarketing ? http://bit.ly/Archetypy
Dowiesz się z niego:
? Jak wykorzystać proces substytucji przy podejmowaniu decyzji zakupowych?
? Co łączy markę bieliźnianą, napoje energetyczne i narzędzie do analityki internetowej?
? Czy archetyp błazna może się sprawdzić na rynku B2B?
? Jak wykorzystać charakter Jestera do pozyskania UGC?
Dużo przykładów i sporo “marketingowego mięsa” sprawdź ? http://bit.ly/Archetypy
Postawienie czasem na niestandardowy ruch i oparcie swej strategii na filarach innych niż powielany w branży schemat może często doprowadzić do świetnych wyników. ?
Sprawdź jak ugryźć ten temat razem z OX Media w materiale dla NowyMarketing ? http://bit.ly/Archetypy
Dowiesz się z niego:
? Jak wykorzystać proces substytucji przy podejmowaniu decyzji zakupowych?
? Co łączy markę bieliźnianą, napoje energetyczne i narzędzie do analityki internetowej?
? Czy archetyp błazna może się sprawdzić na rynku B2B?
? Jak wykorzystać charakter Jestera do pozyskania UGC?
Dużo przykładów i sporo “marketingowego mięsa” sprawdź ? http://bit.ly/Archetypy
2019-09-24, 16:06
facebook
Mamy to jedna z najbardziej zaangażowanych i wpływowych grup użytkowników! ? Aby utrzymać ich zainteresowanie, należy jako marka odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby. Z czym są one skorelowane? ?
? W naszym artykule ? http://bit.ly/Mamfluencerki
podpowiadamy, jak dotrzeć z komunikacją marki do mam, tak aby zdobyć ich serca. ❤️
Przedstawiamy:
? Jak dopasować komunikację na różnych etapach bycia mamą?
? Jaki content pozwoli nam zbudować relację?
?♀️ Czy warto zainwestować w influencer marketing?
⏰ Oraz jak dobrać odpowiedni czas komunikacji do tego targetu?
Sprawdź więcej insightów ? http://bit.ly/Mamfluencerki
? W naszym artykule ? http://bit.ly/Mamfluencerki
podpowiadamy, jak dotrzeć z komunikacją marki do mam, tak aby zdobyć ich serca. ❤️
Przedstawiamy:
? Jak dopasować komunikację na różnych etapach bycia mamą?
? Jaki content pozwoli nam zbudować relację?
?♀️ Czy warto zainwestować w influencer marketing?
⏰ Oraz jak dobrać odpowiedni czas komunikacji do tego targetu?
Sprawdź więcej insightów ? http://bit.ly/Mamfluencerki
2019-09-20, 15:05
facebook
Gramy do jednej bramki z Medalistami Mistrzostw Europy! ?⚽
Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy oficjalnym wsparciem Mistrzostw Europy AMP Futbol Kraków 2020. ️? Nasza rola nie ogranicza się do grzania ławy i kibicowania - jesteśmy odpowiedzialni za stworzenie logo i identyfikacji wizualnej dla całej imprezy. ️??️
AMP to sport nietypowy. W tych rozgrywkach na murawie stają osoby po amputacjach kończyn, poruszające się po boisku o kulach. Strzelają przy tym gole, których nie powstydziłby sam Messi czy Lewandowski. I to się nazywa pasja! ️⚽
A w OX Media to właśnie pasja napędza nas do działania, dlatego nie mogliśmy nie wesprzeć tej inicjatywy. ?
To dla nas zaszczyt reprezentować wydarzenie o tak dużej randze, a ze względu na jego szczytny cel postanowiliśmy poświęcić swój czas i umiejętności w pełni bezinteresownie. ?
Sprawdźcie szczegóły ? http://bit.ly/OXMedia_AmpFutbol
i efekty naszej współpracy ? http://bit.ly/Wideo_Logo
#JednaNogaWFinale #ProBono #BrawoOX #ŁączyNasPasja #OXGola #WiemyCoToSpalony #NasiGórą #DoBoju
Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy oficjalnym wsparciem Mistrzostw Europy AMP Futbol Kraków 2020. ️? Nasza rola nie ogranicza się do grzania ławy i kibicowania - jesteśmy odpowiedzialni za stworzenie logo i identyfikacji wizualnej dla całej imprezy. ️??️
AMP to sport nietypowy. W tych rozgrywkach na murawie stają osoby po amputacjach kończyn, poruszające się po boisku o kulach. Strzelają przy tym gole, których nie powstydziłby sam Messi czy Lewandowski. I to się nazywa pasja! ️⚽
A w OX Media to właśnie pasja napędza nas do działania, dlatego nie mogliśmy nie wesprzeć tej inicjatywy. ?
To dla nas zaszczyt reprezentować wydarzenie o tak dużej randze, a ze względu na jego szczytny cel postanowiliśmy poświęcić swój czas i umiejętności w pełni bezinteresownie. ?
Sprawdźcie szczegóły ? http://bit.ly/OXMedia_AmpFutbol
i efekty naszej współpracy ? http://bit.ly/Wideo_Logo
#JednaNogaWFinale #ProBono #BrawoOX #ŁączyNasPasja #OXGola #WiemyCoToSpalony #NasiGórą #DoBoju
2019-09-18, 16:16