OX Media
Co nowego w agencji niestandardów?
facebook
Praca zdalna zmniejsza wydajność❓

Fałsz! Aż 79% zespołu OX Media uważa, że dzięki pracy zdalnej efektywniej ? wykonuje własne zadania ?.

Już wkrótce dowiecie się, co o pracy rozproszonego teamu myślą pracownicy OX Media ?, w którym większość osób pracuje zdalnie! ??

A jeśli już wiesz, że praca zdalna jest dla Ciebie, ? sprawdź nasze aktualne rekrutacje i aplikuj na ➡ rekrutacja@oxmedia.pl ?

? PHP Developer for Drupal
? Creative Designer
? Junior Strateg
? Junior Web PM
? Staż PM
? Staż Strategia

#PracaZdalnaJestSpOX #PracujemyGdzieChcemy #PodbojeDigitalowe
2019-02-25, 17:07
facebook
Chwalimy się! Nasza realizacja zyskała uznanie mistrza chatbotów? Mateusz Czech ?.
Spójrzcie sami → http://bit.ly/Brand_hero jak zbudować brand hero, który:?
? stanie się przewodnikiem po świecie Twojej marki,
? aktywnie zaangażuje do interakcji z brandem,
? odmieni Tone of Voice komunikacji,
? i pomoże w utrzymaniu długofalowej relacji.

https://twitter.com/mateuszczech_/statuses/1090531321657610240
2019-01-31, 18:08
facebook
Poszukujesz kreacji ?, która:
? zapadnie w pamięć?
? dobrze zaprezentuje wizerunek marki?
? i jednocześnie nienachalnie odda benefity produktu?
? Kreacji, która poruszy Twoich fanów w social mediach?
? I zaprezentuje silną strategię brandu?

W OX Media mamy na to sposób ? - sprawdź nas❗ Wyślij brief na: brief@oxmedia.pl
2019-01-21, 18:16
facebook
Z wiatrem w plecy i lekko pod narty, ?
przekraczając coraz bardziej punkt K ? naszych projektów.
Znów z koszulką lidera na podium Golden Arrow. ?
Jak Małysz ze Stochem razem wzięci, ⚡
zdobywając kolejne, nowe przetargi ? dla największych brandów.
Z dziewięcioma nowymi skoczkami na pokładzie, ?
wielokrotnie łapiąc punkty w Pucharze Drużynowym. ?
Tak zamykamy 2018. ;) Stay tuned i lecimy po więcej! ?

#Hello2019 #OXteam #NewHighScore #NieJesteśmyTylkoKreatywni
2018-12-28, 17:17
facebook
Aby KPIe się zgadzały, 8|
kampanie zapadały w pamięć. ?
ROI cieszyły oko ?
a target dobrze konwertował ?

Merry OX Mas! ??

#OXMas #WesołychŚwiąt
2018-12-21, 18:07
facebook
Hektolitry pysznej kawy i podwójne skrzydełka z kurczaka parę wieczorów z rzędu pozwoliły nam mocno wgryźć się w temat superbezpiecznej, drupalowej witryny ?z ogromem:

? UXowego designu,
? SEO i SEMowych zagrywek,
? responsywnych rozwiązań,
? optymalizacyjnych testów,
? czytelnych infografik,
? klarownych wizualizacji.

Już oficjalnie ogłaszamy, że rozpoczynamy drupalową współpracę z marką AmRest! ?

→ http://bit.ly/AmRest

#StayTuned #WIN #BrawoOX #SajtySięSameNieZrobią
2018-12-12, 17:35
facebook
Szukasz mobilnej technologii, dzięki której ilość konwersji na Twojej stronie się zwiększy, a bounce rate spadnie? ? Dowiedz się, jak dzięki Web Progressive Apps możesz zdecydowanie poprawić statystyki ? Twojej witryny.

W naszym artykule ?http://bit.ly/Jak_zwiększyć_konwersję
przeczytasz:

✔ Dlaczego duże firmy decydują się na użycie tej technologii? ?
✔ Dlaczego Twoi klienci chętniej z niej korzystają? ?
✔ Jak zmniejszyć bounce rate przy zwiększonej ilości odwiedzin? ?
✔ Jak to wpływa na wzrost konwersji? ?
2018-12-11, 08:08
facebook
Zamykasz laptopa, wychodzisz na balkon i widzisz słoneczne wybrzeże
2018-11-29, 20:06
facebook
Nawet najlepsza strona www pozostawiona sama sobie szybko pokryje się wirtualnym kurzem i straci na swojej efektywności
2018-11-19, 13:20
facebook
Wiemy, że strategicznie rozwiązane Key Visual nie tylko przykuwają wzrok
2018-10-15, 07:30
facebook
Realizacja celów marki poprzez grywalizację❓Z czym to się je❓

Sprawdź najnowszy artykuł na Interaktywnie.com i dowiedz się, jak:
2018-09-28, 08:32
facebook
Dla marki Hammer stworzyliśmy wideo, które budowało emocjonalną więź konsumenta z marką. Ilość pozytywnych opinii na temat reklamy “1440 minut” przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, dlatego stwierdziliśmy, że warto się nią podzielić!

Na http://bit.ly/2OfsFiy pokazujemy, jak wykorzystać emocjonalny storytelling ❤ w kampanii reklamowej, aby:

➡ za pomocą teasera promowanego na kanałach social media, wygenerować 30 000 wejść na stronę;
➡ zbudować świadomość produktów marki Hammer wśród grupy docelowej
2018-09-24, 10:34
facebook
Czy wiesz jak efektywnie wykorzystać potencjał wideo dla Twojej marki?
2018-09-03, 09:00
facebook
Chcesz przenieść luksusową markę do e-commerce?
2018-08-29, 08:27
facebook
Jak stworzyć jedną z najbardziej innowacyjnych platform dla millennialsów, która zbiera leady?
2018-08-20, 09:54
facebook
Od Warszawy i Gdańska po Münsingen i wyspę Bali - w OX Media wyruszamy na #PodbojeDigitalowe z dowolnego zakątka świata.
2018-07-17, 20:00
facebook
Świętujemy ważny moment w historii... 8 latek OX!
2018-07-05, 16:21
facebook
Nas Mundial nie zaskoczył, mamy to!
2018-06-26, 09:29
facebook
Mundial dopiero się zaczyna, a my już świętujemy 2 nominacje w marketingowych rozgrywkach Golden Arrow!

Faza grupowa?
2018-06-14, 13:18
facebook
Czy przyszłość contentu video to interaktywność?
2018-06-05, 18:00
facebook
Chcesz wiedzieć jak dotrzeć do trudnych targetów? OX Media robi to dobrze
2018-05-10, 19:00
facebook
Jak komunikować się z trudnym targetem? Brand hero ma tę moc!

Z naszego artykułu dowiesz się między innymi o:

2018-04-18, 18:00
facebook
Wiecie jak Indiana Jones zdobywał leady? Sprawdziliśmy jego metody na efektywne customer journey i spisaliśmy tutaj ---> https://goo.gl/5zpW2i

2018-04-04, 19:00
facebook
Przytulnych Świat bez Netflixa i Asterixa.
Wielu pogawędek z ciocią Krysią i wujkiem Heńkiem… może w końcu uda Wam się wytłumaczyć czym się zajmujecie? My dalej próbujemy! ;)

#Chill #spOX #WylogujSięDoŚwiąt #CieszymySięNaŚwięta
2018-03-29, 18:46
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.